Okynnesshopping....

Jag vet att man inte ska "shoppa sig glad"...men jag kände mig så ensam och ville inte åka hem till den tomma lägenheten när jag hade lämnat eric på jobbet idag. Så jag tog mig en tur till Barkarby: ett av Sthlms shoppingmeckan :)
Eftersom jag tydligen plockade med mig kameran men lämnade kamerasladden i Uppsala får det bli lånade bilder från respektive affärs hemsidor.

Dagens fynd:

En skjorta från Lindex

                     Självklart köpte jag ljus oxå!
Nya fina servetter

Förutom detta var jag in en sväng på Rusta och köpte hårsprej, grönsåpa o lite annat smått och gott. Tog även en tur in på Kappahl där jag köpte nya vantar (de gamla tittade tummen ut på ;) en brun mössa o hårsnoddar. Nu har jag bullat upp med boken jag håller på att läsa just nu, ett lån från pappsen: "Flickan under gatan" av Roslund & Hellström. Jag har tänt massvis med ljus och släckt ner i vardagsrummet, dessutom har jag bryggt en stor kanna te i tekannan som jag fick på julklappsbytet Nu ska jag ligga här i soffan o läsa en timme, sen är det dags att börja med maten innan eric kommer hem.
Önskar er alla en mysig lördagskväll!!

Kommentarer
Postat av: Angelica

låter som en bra shoppingtur (inte för plånboken kanske men). snygg skjorta!! trist att jag inte fick träffa dig nu när jag kom tillbaka till uni, men det hoppas jag att vi hinner med någon gång i framtiden?! Kramen!

Postat av: Marre

Äntligen bloggar Anna!!! Tjoho!!! Kram

2009-02-03 @ 11:13:34
Postat av: Lotta å Hugo

Du har blivit utmanad! Kolla min blogg för mer info.

2009-02-10 @ 09:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback