Längtar så jag snart spricker!

Mmm...min längtan efter den här tiden om precis en vecka är obeskrivbar. Då är den där jobbiga tentan avklarad, jag springer förmodligen runt o packar som en tok inför att pappa ska hämta mig o mina grejer morgonen efter...
Min kärlek till Umeå just nu är väldigt diffus, visst tycker jag om stan och så, utbildningen är super, mina vänner här underbara, jag har bott med helt superba roomies - MEN som jag sagt många gånger förut så har Umeå inte Eric.
And that's all that counts right now.

Nu kommer han kunna komma på spontanbesök någon em/kväll. Jag kommer att kunna åka dit varenda helg utan att bli ruinerad (som jag hade blivit om jag gjort det nu). Jag är himla glad för att vår kärlek inte blivit svagare av de här 2,5 åren med 70 mil emellan oss...jag skulle nog inte vilja byta dom heller...hmmm...men viktigast just nu: Om liiite mer än 1 vecka är jag påväg SÖDERUT - jihoooo!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback