Lagboken & Jag

Imorrn är det dags för den förfasliga tentan i juridik...på nått sätt så avskyr jag juridiktentor...för man kan å andra sidan säga att de är skönare än andra tentor, eftersom man får ha lagboken med sig...å andra sidan är de förjävliga just för att juridik är en djungel och jag känner mig osäker på kartan...

Till svårigheterna hör oxå att jag flyttar på fredag morron...kan knappt tro att det är sant!! Så som jag har längtat efter denna stund, då jag skulle få lämna Umeå för Uppsala....och nu har jag mest panik över det hela. Jag har slitits mellan stressen över att behöva plugga till tentan, och oron över att inte bli klar med flyttpackningen. Mina stackars roomies får ha överseende med mig imorrn em och kväll, då tentan är klar och utom all räddning - då kanske jag kan springa runt som en yr höna här i lägenheten och packa ner allt i någon slags desperat iver... :)

Nästa blogginlägg blir nog från röran i Uppsala...tar en välförtjänt paus i helgen!!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Lyckospark från mig!

Postat av: Hellan

Öddu du du! Är du på tåget än? Lycka till imorgon, Uppsala-prinsessan!!!!!!!!!!!!!

2009-01-18 @ 16:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback