Insikt

Jag har kommit till insikt om hur jäkla bra jag har haft det förut, när jag har bott tillsammans med andra människor. För som det är nu så saknar jag mina tidigare roomies så oerhört mkt. Mina nuvarande roomies är fruktansvärt slarviga av sig, det står disk framme, det är ingen som plockar upp efter sig i varken badrum eller kök, när jag kom hem i måndags eftermiddag låg det en soppåse med fisk i (uääää!!) på köket i golvet....
Nej dom är helt enkelt inte som mig, som vill ha ordning o reda runt omkring mig. Klart jag kan lämna disk framme ett par dar men då ställer jag åtminstone ihop det en liten hög och sprider inte ut det över hela diskbänken... När man bor med andra människor tycker jag att man måste försöka visa lite hänsyn och plocka upp efter sig litegranna...

Men nu är det nedräkning, två dagar kvar på denna vecka, eller egentligen bara 1 eftersom jag åker till Gävle på fredag em direkt efter jobbet....åsså sen bara 5 dagar kvar i vardera vecka av februari. Den 27e flyr jag fältet haha!! Eller flyr till Bex iaf, där jag ska bo med henne, först i samma rum som henne till någon gång mellan den 15-31 mars då tjejen brevid henne flyttar ut och jag flyttar in där :)

Jag hade inte överlevt den här tiden i Uppsala utan Bex - så tack för att du finns gumman!!

Kommentarer
Postat av: Angelica

hoppas dom inte läser din blogg :) eller kanske skulle vara bra så att de lär sig plocka bort!?! jobbigt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback