Bokrea

Idag gick Eric med på att åka med mig till Barkarby och tampas med alla andra människor som fick lön i veckan och nu vill spendera dem. Jag hade skrivit en lista med saker som skulle inhandlas och fixas och en av dessa punkter var att lämna in min blender som jag fick av Eric för lite över ett år sedan. När jag o Bex för ett par veckor sedan skulle göra smooties så funkade blendern helt plötsligt inte....aja, men på Elgiganten i Barkarby hade dom hursom inte den här modellen och de föreslog då att vi skulle åka till ett annat Elgiganten, i Häggvik....så vi gjorde alla ärenden vi hade att göra i Barkarby och körde sen vidare till Häggvik.... det är vid såna här tillfällen som jag gillar att bo i Sthlm (ja eller okej jag bor ju inte här jämt men varje helg nu iaf..) då har man alltid en annan affär i närheten! Och med närheten menar jag mindre än 5 mil ;)
Så vi åkte dit..fick en ny underdel till blendern - så nu ska det bli smooties hela veckan för o fira!!
Ica Maxi låg vägg i vägg så vi tog en sväng in där oxå och på bokrean hittade jag 3 böcker:   så nu har jag alltså en hög med nya böcker att läsa...ska beställa några till reaböcker från Adlibris oxå :)

Kommentarer
Postat av: Hellan

Hänna! Hänna, kom hä! Hahaha

2009-03-03 @ 15:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback