MmM!!

Ja hemma är ju för det mesta bäst...
Idag har jag spenderat tid med mamma på stan, sen mötte min allra äldsta vän Jen upp och vi satte oss för att ta en fika på
Flanörs nya café. Jen ringde in sin mamma så vips fyllde vi sofforna runt bordet vi fått tag på :)
På Flanörs café träffade vi även mina två kusiner Linda o Frida och Fridas lilla tjej Freja - som blivit så stoor! O så go! O nu kunde hon gå med stöd...hon höll ett tag i mina händer, och gick runt mig en stund, men mest intressant var naturligtvis paketet i min Lushpåse med SNÖREN :)

Ja åsså nu ikväll var jag o Bex förbi Sofie o hennes renoveringsfest. Hon o hennes sambo Micke har gjort om hemma i deras lägenhet mest i köket men också lite i dom andra rummen, mkt snyggt..blev assugen på att köpa en egen lägenhet med Eric men jag får vänta ungefär ett år på det...

Ja o sen det bästa med kvällen: Bex mamma ringde till Bex o sa att hon gjort pastellis, en slags piroger med ursprung i El Salvador (som Bex kommer ifrån) o dom är alltså sjukt goda! O Bex mamma sa att hon gjort till mig o min familj oxå - så jag fick med mig en hel bunt hemma så nu sitter jag o mumsar på en liten nattlig pirog.

Hon är så snäll Bex mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback