Grannens Dag

http://www.expressen.se/levabo/1.1351974/varsta-grannen-utsedd

Hahaha, kan jag bara säga när jag läser det här! För exakt imorgon på Grannens Dag den 31 oktober, har jag precis fått reda på att våra grannar har blivit vräkta - jag skrattar inte åt att de typ blir hemlösa, utan det är mer ett befriande skratt för ni ska veta att jag och mina kombosar har lidit åt att ha dessa människor till grannar, men nu är dom väck!

Flyttlasset står parkerat utanför köksfönstret och jag kan inte låta bli att småle när jag ser det, för nu äntligen kan vi:
* sova på nätterna utan störande hög musik på basnivå
* njuta av en film på fredag och lördagskvällarna utan att störas av deras skränande

Hoppas också att dom inser att dom inte kan livas på detta sätt så att deras nya grannar får det lite behagligare än vi har haft....

Kommentarer
Postat av: Linda

ah just d, tänkte inte så långt jag, men dom bor ju dalarna ja. =) men bröloppet jag ska på är i ludvika. =) ja d ska bli skoj =) kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback