Helg i gamla hemstaden

Japp helgen spenderades i gamla hemstaden Gävle och på lördagen firade vi Bex som fyllde 23 förra måndagen:


Födelsedagsbarnet tvingades bära omkring på en ballong i form av en knallrosa kanin, måttligt road av detta kan jag säga att hon var! Hellan, Marre och jag hade köpt den tidigare på dan när vi var på ockelbo marknad...

Vi var och åt på Helt Enkelt - en av Gävles mysigaste restauranger om du frågar mig, här är Hellan o Marre

Jag, Sofie (nyklippt dagen till ära) och födelsedagsbarnet Bex

Jag åt fläskfile med klyftpotatis, tzatziki och rödvinssås -mums!!

Sedan gick vi vidare till Berggrenska

          
Efter Berggrenska följde jag med Bex hem till hennes pojkvän och åt tårta: sen bar det hemåt till sängen...antingen så börjar jag bli gammal eller så är det sommarjobbet som har tagit slut på mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback