The end of "Bloggbreak"

Ojojoj...vad tiden går fort. Såg nu när jag loggade in på min blogg att det var över 1 ½ månad sedan jag bloggade sist!
Så vad har föranlett denna bloggbreak?

* Supermkt i skolan, hela den här terminen har verkligen tagit musten ur mig....hade aldrig trott att man kunnat va så trött på att plugga..men nu är det slut...snart iaf :)

* Diverse händelser under hösten har inte gett mig mer energi, men nu är det snart ett nytt år och jag ser fram emot 2009.

Ja, det är helt enkelt ovanstående som jag skyller min bloggfrånvaro på, när man har haft så mkt att göra som jag har haft i höst så har man helt enkelt inte haft ro att sätta sig o blogga om sitt liv...

Men nu är det typ ledighet, ja som student är man ju inte ledig annat än på sommarloven. Jag har iaf inga lektioner så jag är på tillfälligt besök hos mina föräldrar i Gävle. Bocken står fortfarande kvar, snön lyser med sin frånvaro och jag längtar efter min Eric. Imorrn kommer Eric, snön sa dom på vädret att det ska komma lite till jul iallafall och bocken...ja om Marie får sin vilja igenom så brinner han innan jul... ;)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Va kul att du uppdaterat:)

Nu har jag oxå en blogg:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback