God Jul!!

Då var det jul igen...jag har precis ätit klart min julfrukost (som inte var så julig i sig) men jag har ätit risgrynsgröt ett par gånger den senaste veckan så nu var jag trött på den...
Jag och mamma ska nu åka till kyrkogården och tända ljus på mormor och morfars grav. Sen när jag kommer hem ska jag tända ett litet ljus på Stellas minnesplats här i mammas o pappas skog.
I eftermiddag kommer moster och morbror och firar jul med oss, och imorrn åker jag (förmodligen) till Eric.

Önskar er alla en mysig julafton med alla nära och kära!

                                                               





Kommentarer
Postat av: L

Hej hej!!

Hur har du det? Bra, hoppas jag.

Jag såg din kommentar i min blogg, men jag tog bort den eftersom den innehöll både mitt namn och gatuadressen. Visst... Folk kan förmodligen räkna ut var jag bor med hjälp av mitt inlägg, men... Ja... Det kändes inte bra helt enkelt.

Dock blev jag glad att du skrev! =o)

Den där branden var en sjuk upplevelse och som jag skrev i bloggen, så känner jag mig inte trygg i mitt eget hem längre. Jag hoppas det går över snart. Förutom det så är allt jättebra med mig!!

Frysen hänger fortfarande med. ;oP



KRAM!

2009-01-04 @ 21:42:13
Postat av: Söderprinsessan

Hej, hej!



Vad kul att du börjat blogga i igen. Jag har som kollat lite då och då, men förstår om du har haft mycket. Inte nog det som hände med Stella, och sen skolan. Du kanske känner dig redo för en ny kattvän snart, gör bara inget förhastat låt katten komma till dig och inte du till katten. Kom ihåg att bearbetningsfasen tar lång tid, den kan sträcka sig över en lång period. Mitt råd till Dig, stanna upp och känn efter här och nu. Och viktigast av allt - lyssna till ditt hjärta.



Carpe diem/Marlene

2009-01-08 @ 21:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback