Huvva!!

Idag var jag ner på stan och hämtade min trådlösa hemtelefon som pappsen skickat till mig :)
Allt var frid o fröjd tills jag ringde till tele2comviq för att försöka få igång mitt studentabbonemang, precis innan jag avslutade mitt samtal fick jag för mig att fråga vad startavgiften var - o tur var väl det för det var hutlösa 995 kronor!!
Alltså 995 kronor det är skitmycket för en student, det är ju minst 2/3 av matpengarna för en månad, om inte hela...

Nej huvva, på bara 1 sekund försvann mina tankar på att ha hemtelefon. Nu tror jag att jag istället lägger mina pengar på en ny mobil, det blir billigare i längden...o stackars pappsen som skickade upp telefonen, helt i onödan skulle det visa sig...

                                                           

.

Kommentarer
Postat av: Angelica

men shit alltså, vad tänker de me? studenterbjudande - hell no!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback