Hönsmatte

Det är lika bra att inse det - jag har gått o blivit en hönsmatte!! Ja alltså som en hönsmamma, fast till en katt ist :)
Ända sen jag kom hem idag har Stella fått legat i mitt knä, jag har matat henne torrfoder ur handen, klappat henne lungt o stilla o sagt många, många gånger att "matte älskar dig" " jag är snart tillbaka" "lovisa, maria o sanna tar hand om dig".

Egentligen tror jag att Stella kanske bara tar liten notis om att just jag är borta, o genast hittar något annat knä att gosa ner sig i istället...o att det blir jobbigast för mig att vara utan henne...Och kanske, kanske kan jag slappna av o inte tänka på att hon är hemma här varje dag på semestern :)

Men erkänn att det är svårt att åka ifrån denna sötnos!:


Kommentarer
Postat av: Sara

Välkommen hem! Hoppas att du har haft det superbra!

Postat av: Angelica

ja det förstår jag verkligen! ang. skylten så skrev jag på fri hand men utifrån en text på datorn. skulle säkert bli lite btre me schabloner men jag e nöjd iaf :) kraam!

2008-09-24 @ 18:44:04
URL: http://angeland.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback