Ännu en tur i blåbärsskogen :)

Japp idag drog Lovisa ut mig på en tur i blåbärsskogen. Sammanlagt hittade vi 2,5 liter blåbär o 1,6 liter lingon. Ingen av oss är sådär överförtjust i lingonsylt så därför tänkte vi prova på att göra lingondricka ist...nu gäller det bara att hitta ett bra recept....ingen som kan något??

Resan börjar närma sig nu, på onsdag kväll flyger jag ner till Sthlm o sen vidare till Cypern på fredag...fastän det är 5 dagar kvar börjar jag känna mig stressad...ni som känner mig vet att jag är urusel på att packa. Därför har jag bett mina roomies att gå igenom min packning innan den lämnar lägenheten...så får vi se om man kan få plats med lite mer hem från Cypern :) tidigare har det liksom slutat med en resväska så full att man måste sitta på den för att den ska gå ihop..

Nej nu är det dags att sätta igång med pluggandet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback