Sur...

Ja nu är jag sur igen....denna gång på Samsung - batteri till min mobil finns bara att köpa på ett enda ställe i Sverige - i Göteborg, och att köpa batteriet där och sedan få det skickat med posten skulle kosta mig lite drygt 400 spänn....suck! Jag behöver ju det eftersom jag bara har min mobil som enda telefon, och just nu måste jag ladda den 1 gång/ dag och det är lite drygt...

Men om det kostar 400....ja då kan jag ju nästan börja överväga att köpa en ny mobil istället....varför kan batteriet inte bara finnas i en vanlig butik här i Umeå, eller Sthlm typ?

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Ååh så surt!!

Postat av: Jossan

Fan vad irriterande! :O

2008-05-14 @ 10:58:11
URL: http://josefinq.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback