Sov Gott!!

När jag fyllde år i januari fick jag ett väldoftande paket av Marie som innehöll två tesorter från Tehörnan här i Umeå:
* Sov Gott (rött te)
* Persikote (grönt te)

Speciellt den här Sov Gott blandningen är jag helförtjust i - finns inget som får mig att komma till ro på kvällarna så mycket som en stor kopp med det här teet och en gnutta honung i! Bara för att jag ska kunna sova gott även i sommar när jag inte har något Tehörnan i närheten, var jag in där i torsdags o köpte ett paket som jag hoppas ska räcka ett tag i sommar iaf :)

Har du några "insomningsritualer" ??

image206

Kommentarer
Postat av: Jossan

Nej, egentligen inte. En kopp te brukar funka för mig med - rött te är allra bäst enligt mig själv. (;


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback