Nu har jag blivit med katt!!

Japp jag har precis vart och hälsat på samt tingat den lilla blåmaskade birmatjejen som jag pratat om tidigare i bloggen, här kommer bilder från besöket:

Lilltjejen o blivande matte (jag)

Blivande husse fick också gosa med lilltjejen...

Brottas med ungarna från den andra kullen med Brittiskt korthår va skoj!
...annars är ju bollar rätt roliga dom med...
Mamma till lilltjejen heter Moinette "Missie" och som ni ser har hon jättefin täckning...det bådar gott för framtiden o hur lilltjejen kommer att se ut om ett par år...

Är jag inte oemotståndlig så säg!! Men vad ska jag heta? Det står mellan Elsa och Stella just nu....

Kommentarer
Postat av: Angelica Andersson

men åh åh vad fin!! mys den från mig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback