Mina skor..mina skoooooooorrrr!!!

Jag har precis kämpat klart med min monsterpackning - nu är den instoppad i typ varenda liten vrå i Erics etta.....så upptäcker jag att två saker inte verkar ha blivit nedpackade:

1. Mina två svarta ballerinaskor (givna favoriter inför sommaren)
2. Mina nyinköpta träningsbyxor från Nike

Alltså hur ska jag klara mig nu?? Det finns inte en chans att jag kommer få dom här grejorna innan augusti - dvs när jag kommer hem till Umeå igen och kan leta igenom vårt proppade förråd o se vart dom här pinalerna kan tänkas befinna sig!! Nej jag måste alltså försöka få tag på ersättare till dom här grejorna.....stackars Eric, nu måste han åka ut på shoppingrunda med mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback