En liten sötnos



Fick mail ifrån en av uppfödarna jag vart i kontakt med ang. mitt köp av kattunge....igår skickade hon ett antal bilder på den lilla blåmaskade tjej som hon har till salu just nu - är hon inte sööööt??!!
Det var kärlek vid första ögonkastet för mig, nu väntar jag bara på att jag ska få komma och hälsa på lillmissen, nu på torsdag eller nästa tisdag :)

Har jobbat hela helgen, fett med OB får man vettu ;) men det var jobbigt, o stressigt...var supertrött när jag kom hem igår, älsklingen o jag hade planerat en helkväll i soffan men så ringde hans pappa o frågade om vi ville komma över på fika...så då cyklade vi dit. Lagom till vi skulle cykla hem började det regna :( som tur var är det ju inte så lång cykeltur.

Idag är jag ledig, så nu har jag suttit framför datorn o tvn hela dan, sen jag vaknade halv åtta imorse o inte kunde somna om...nu tycker jag nästan det är tråkigt att va ledig...som att man har glömt vad man kan göra när man är ledig...

Kommentarer
Postat av: Linda

hej, är allt bra? bra på midsommar? vilket söt katt. =) allt är fint me mig. kram kusin

2008-06-23 @ 13:22:10
Postat av: Angelica Andersson

åhhhh en sådan fin kissemisse!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback