2nd day

Ja så var min andra dag på sommarjobbet här i Kungsängen avslutad. Älsklingen jobbar ända till tio ikväll så nu ska jag väl passa på och bara "umgås med mig själv" haha!
Jag hade tänkt mig en joggingrunda men jag är så jäkulst trött efter allt jobbande....Så nu tänkte jag bara sitta här i soffan, äta mellis o slötitta på tv en stund :)

Andra planer för kvällen är:
* baka paj (bra att ha i matlådan)
* skriva några mail (redan gjort!)
* jogga...ja alternativt cykla på motionscykeln framför tvn ;)
* slinga håret

hmm det var nog allt...himla skumt väder har det vart här idag....kvavt som attan, precis när jag kommit innanför dörren kom det en störtskur - och nu skiner solen igen....mycket skumt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback