Längtar massvis!!

Idag har jag jobbat, va aptrött redan när dagen började 7.30...o stupade typ i soffan då jag kom hem vid två..men jag tog mig ut på min lilla löprunda iaf o det är jag glad över...nu är jag tebax i soffan, o kollar på Pans Labyrint , som jag lånat av Erics brorsa Patrik...filmen har en jätteläskig figur på framsidan...o jag va lite tveksam över att se den men Putte intygade att den va jättebra. Så nu håller jag honom ansvarig för det... o stämmer det inte så får jag väl skälla på honom imorgon när vi ska grilla där..haha :)

Jag har verkligen längtat efter min lilla katt idag, Eric jobbar ännu en kväll och jag slutade ju 13.15 så det blir många ensamma timmar....tänk om min lilltjej vart här, då hade vi kunnat lega o gosa i soffan, eller gått ut på promenad....ja eller lekt...

Uäää...nu dyker det upp en skitstor padda i filmen...o massa äckliga skalbaggar...perfect, allt jag ogillar i en o samma scen...great

Okej, men tebax till katten, så har jag nu typ kommit fram till ett namn...det blir nog med all säkerhet Stella. Jag kom o tänka på det när jag var ute på min joggingrunda, att jag nog är förtjust i kattnamn som börjar på S...min förra katt hette ju Selma..
Iaf så är det nu bara en dryg månad kvar tills jag får hämta hem Stella - och jag på ett sätt att dagarna bara ska flyga fram tills dess....fast å andra sidan vill jag ju njuta av mitt sommarlov som börjar om två veckor o varar fram tills dess att jag hämtar henne....

Fick förresten lite nya bilder från uppfödaren Elisabet på Tebasiles...dom är tagna ute på landet där hon, hennes man o alla katter har semester just nu.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback