Ja jisses va tiden går....

Ojojoj...det är visst över 1 ½ vecka sen jag bloggade...

Jag skyller allt på jobbet :) Men det är faktiskt sant för nu har jag jobbat ända sen förra fredagen, då var jag ledig o mamsen o pappsen kom på besök. Det var trevligt, solen sken, vi åkte till Skokloster
vi strosade runt på undervåningen, orkade inte gå på någon visning av slottet men tog en fika på baksidan av slottet - där det tack o lov va skugga under parasollen...puh! Sen gick vi in i kyrkan o kikade där...o sen va jag o pappsen badsugna så vi åkte in på campingen vid Skokloster o slängde oss i plurret. Mamsen satt kvar på stranden o försökte skicka sms till sin väninna ;) Jag hade bakat rabarber o jordgubbspaj som vi hade med oss med lite marsansås på toppen - muuums!!

Okej, men sen har det inte hänt så mycket mer i mitt liv...jobbat på som vanligt, nu återstår endast 5 dagar kvar på jobbet..imorrn är jag ledig dock o det ska bli så skönt att få sova på morronen..
Egentligen slutar mitt schema på söndag, men chefen frågade om jag ville jobba några dagar nästa vecka också så då sa jag ja...vet ju hur glad man kommer bli när pengarna kommer sen i september :)

Men på torsdag..då..då kommer pappsen o hämtar mig o ALLA mina pinaler o då är det Gävle som gäller fram tills den 19:e augusti typ...då blir det Kungsängen för några dagar igen innan det är dags att flyga hem till Umeå igen - varför går tiden så fort för?? Jag hinner inte med....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback