Flygbiljett bokad!!

Nu har jag bokat flygbiljett till mig o Stella, den 21 aug flyger vi hem till Umeå vid 8 på morronen..
Jag fick ringa till Malmö Aviation direkt efter jag bokat min biljett för att få bekräftat att Stella fick plats på flyget. Tanten på bokningen började fråga vad Stella vägde:
"ehh...det vet jag inte" blev mitt svar, men hon är ju en kattunge så hon kan ju inte väga mer än något kilo...eller kanske två...så vi satte 5 kg som vikt med bur o allt :)

Sen va jag tvungen att fråga...hade tänkt på det länge för när man går igenom säkerhetskontrollen..så skickar man ju alla väskor genom ngn röntgenapparat...så jag frågade om jag måste skicka Stella igenom den.. haha, dum fråga jag vet - men man måste ju fråga!! För när jag har gått igenom kontrollen så har det stått massa varningslappar o texter på maskinen om att man kan skadas om man kommer för nära eller så....men tanten på bokningen trodde att bara buren åker igenom...o att jag får hålla i Stella o gå igenom den där typ porten som man går igenom brevid...
gud va orolig man kan va...man blir ju som värsta mamman med barn, fast barnet i det här fallet är en kattunge....
Nu känns det iaf skönt att ha något bokat o att veta när man kommer hem :)
Bara att hålla tummarna för att Stella sköter sig under flygresan...

                          





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback