Uppdatering av mitt liv....

Ja nu äntligen är jag tebax på banan igen! Dvs. jag har återvänt till Umeå, det gjorde jag iof för 1 ½ vecka sen, men vi har haft routerkrångel så internet har inte fungerat sådär tipptopp - men nu är en ny router inköpt så nu är det bara till o börja uppdatera mitt liv här på bloggen igen:

Kronologiskt sett borde jag börja med julen, men jag har inga foton därifrån eftersom min kameras batteri dog på julaftonsmorgon när jag var ute o promenerade i Boulongerskogen.....Lyckligtvis kom min ängel
Hellan med sin batteriladdare till min räddning.

Därför blir det nyårsafton i det här inlägget:

Nyårsafton firades i Kungsängen tillsammans med min älskling, o såhär fina var vi då:



Vi gjorde en trerättersmeny:

Till förrätt, champinjonsoppa med vitlöksbaguette, till det vitt vin


Till varmrätt, helstekt oxfile med potatisgratäng och rödvinssky, till detta rött vin


Efterrätten bestod av äppelkaka på svenska äpplen o vaniljglass - muuums!!

Senare vid tolvslaget gick vi utanför huset o kollade på raketer:
                                                         




image108

Gott Nytt 2008!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback