Putt...

Cyklade ner på stan efter skolan idag, för o lämna in mina stövlar vars klackar nu är jämna med marken haha...

Gick in på diverse affärer o köpte en alla-hjärtans dag present till älsklingen + en födelsedagspresent till Jen.
Sen tänkte jag att eftersom jag redan var nere på stan kunde jag lika gärna gå in på jobbet o kolla om jag verkligen skulle jobba på fredag.....så va chefen där o då frågade jag honom om han fått mitt mail (där jag förklarade att jag skulle åka til Grekland med skolan o därför inte kunde jobba mellan 3 - 15 mars) o då säger han:
- jaha det du skrev om att du inte kunde jobba förrens slutet på 2011??

!! fasen va sur jag blev.....ja jag vet att han skämtade med det var inget roligt skämt :( jag försöker jobba så ofta jag bara kan, men vad chefen ofta glömmer (som typ bara har gått gymnasiet själv) är att jag har inte bara jobbet på MAX utan också skolan som jag gärna vill klara av.....suck, den förra chefen förstod mig mkt bättre...
nu går jag omkring o är lite småsur för att han säger sådär....fastän jag vet att jag bara borde släppa det, men jag har så svårt att göra det
*mutter, mutter*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback