Min sista dag som 22åring...

Jupp idag är det min sista dag som 22 åring, känns konstigt att säga att man liksom aldrig mer kommer att vara 22 .....nu är jag tillbaka hemma i Umeå igen och det känns mest konstigt efter att ha varit hemma i Gävle i 2 veckor.
Idag har jag suttit hemma o läst igenom en klasskompis uppsats inför oppositionen imorrn. Visst är livet underbart när man får ha opposition på sin B-uppsats samma dag som man fyller 23?? (ironi, om du nu inte förstod det ;)

Men ikväll kommer min älskling iaf o det känns jättebra - han har lovat att han ska göra en tårta till mig imorrn *glad*
Nej nu är det nog dags att läsa igenom min egen uppsats, så att jag vet vad dom ska såga mig för :)

Kommentarer
Postat av: Linda

*sjunger* ja må hon leva uti hundrade åååååår! Stort grattis , min kära kusin på födelsedagen. =) hoppas du har en toppen bra dag. kram på dig !!

2008-01-10 @ 08:09:04
Postat av: Linda

hej nu har jag en ny blogg. kram http://dreamlindaa.blogg.se/

2008-01-20 @ 11:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback