Komotini!!

Jihooo - har inte velat berätta det förrens jag hade bestämt mig, men nu säger jag det:
Jag ska åka till Grekland och den lilla staden Komotini den 3 - 15 mars!!
Vi är 5 elever som har blivit utvalda från Socionomprogrammet termin 4 där jag går. Tillsammans ska vi sätta ihop en rapport om hur barnfattigdomen ser ut i Sverige - sen ska vi åka ner till Grekland och träffa andra elever från Grekland, Belgien, Holland, Tyskland och Bulgarien och berätta + diskutera hur problemet ser ut i alla dessa länder...

O det bästa av allt: skolan betalar resa och boende! Allt vi behöver betala själva är maten där....det ska bli sååå kul!! O världens merit inför framtida arbete :)

image126

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback