Har jag kommit någonvart nu??

Idag när jag o Marie satt o pratade i skolan berättade hon att hon fyllt en hel hylla (80 cm bred, Billy från IKEA för er som var intresserade) med kurslitteratur. Jag var tvungen att försöka själv när jag kom hem:

image123
Som ni ser så lyckades jag med hjälp av lagboken o den omåttligt intressanta "Social Work Research Methods" lite på sniskan ;)
Nu började jag också tänka om jag har kommit någon vart i livet i och med detta konstaterande, att jag fyllt en hel hylla med kurslitteratur.....och jag kom fram till att ja, det har jag väl typ dårå...

Ursh orkar inte tänka mer på detta...jag sov dåligt inatt för den där jävla utblåsen för ventilationen lät igen *arg* jag antar att jag längtar till ljuset (det blir himla mörkt här i norrland ska ni veta!) jag känner mig lite ställd över att en ny kurs har börjat, superintressant kan jag dock tillägga, socialpsykiatri heter den.

Jag längtar till min älskling, jag vill få fixat ett sommarjobb i Sthlm i sommar redan nu så jag slipper gå omkring o grunna på det...ja det är nog det jag vill - jag vill att något ska hända!

Tur att Marre kommer till helgen, hon o Hellan kan nog liva upp mitt moode lite :)

I hörlurarna: Mad World - REM: ruskigt bra låt med tänkvärd text

Kommentarer
Postat av: Marre

Hej! Yes, da bitch is coming imorgon, så håll i er:) Jag ska flyga själv *hjälp*

2008-01-23 @ 09:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback