Födelsedag!!

Ja jag har hunnit fylla år också! Här kommer bilder från födelsedagen:
Första firandet hemma i Gävle, med dom snygga ljusen som jag och Malin (lillebrors tjej) valde ut - fyller man 23 kan man lika gärna göra det med stil!!

Min älskade Mollie var naturligtvis med o firade..

image120
O en sånhär vacker tårta gjorde min älskling till mig på den riktiga födelsedagen, dvs 10 januari

Fast först ville han va rolig o satte ljusen fel, så det såg ut som jag fyllde 32....hugaligen!!

O såhär ser en nybliven 23 åring ut...står o väljer vilket te jag ska smaka på... fick två olika teer av Marie: Grönt persikote och Sov Gott

Kommentarer
Postat av: Linda

vad kul med lite bilder, å jag ser att du ändrat din blogg desigt. =) snyggt.

kram

2008-01-20 @ 20:50:55
Postat av: Jylt och Malin

Fin tårta du fick :)Hoppas du mår bra!

Postat av: Malin

hehe. Jag har fixat det själv med hjälp(ganska mycket) av min syster :) Det är inte så svårt. Jag kan försöka hjälpa dig om du vill någon gång framöver :)

2008-01-20 @ 22:38:46
URL: http://mulpan.blogg.se
Postat av: Malin

Ja men självklart, jag hjälper dig :)
Hoppas du får en bra vecka! Kram

2008-01-21 @ 15:47:15
URL: http://mulpan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback