Ett kärt återseende

Jajamensan, idag har jag tagit mammas förnuft till fånga o dragit med henne till gymet! O Roger var där....min absoluta favvoroger - jorden, förmodligen universums bästa gymvärd.
Även om IKSU är superduper bra, så har dom något som inte Korpen i Gävle har o det är Roger :)

Idag mailade jag in min uppsats: Värsta superhjälten- Fyra män i Västerbotten talar om pappaledighet, fick min lilla "bebis" heta....ja det var verkligen svårt att lämna den ifrån sig för nu har jag liksom levt med den här uppsatsen dag o natt i över 1 månad...när jag inte har kunnat sova har teorier o citat varvats med vad jag skulle skriva i min slutdiskussion o nu är det liksom SLUT, precis som 2007 så är det slut...

Men icke att deppa för! Imorrn ska jag, mamsen, lillebror o hans Malin åka till Lager 157 o shoppa på outlet :D
Längtar, längtar!! O jag kom på en excellent present som lillebror kunde ge mig i födelsedagspresent: att jag kunde få välja kläder själv från outleten till en bestämd summa av honom - var jag inte smart då?

Sen imorrn kväll är det dags att leka singstar med tjejerna o det ska också bli jättekul...måste fixa lite vin att dricka bara...lördag är det dags att träffa både släktingar man längtat efter o även dom man inte längtat efter i den obligatoriska trettondagsaftons- släktingsgatheringen....hmmm...Det ska bli rätt skönt att få åka hem till Umeå på tisdag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback