Tekanna

Jag är på jakt efter en tekanna, o efter lite googlande föll jag pladask för denna serie, Flora från Sagaform :



Just den här tekannan är det alltså som jag har blivit så förtjust i...visst är den fin!! Fick ju ett presentkort av familjen Fundell i födelsedagspresent, på Cervera, så idag när jag var o handlade på Ica Maxi gick jag in för o kolla om dom hade tekannan där, det hade dom inte men dom kunde beställa in den.....fast jag vill ju liksom se den o kolla på den å så innan jag bestämmer mig för o köpa den *velig* ....ska kika om dom har den på Duka kanske....

Annars är den här tekannan från Ikea också fin:

Vet inte om jag vill ha en vit eller svart i såna fall....det som talar emot den här tekannan är att jag tycker att den känns lite kantig...vill nog hellre ha en lite rund....det som however talar emot den ovan med den vita blomman, är just den vita blomman - kanske tröttnar man på den framöver o då är det ju bättre att ha en enfärgad??

Har förresten sökt sommarjobb på IKEA....fatta vilken dröm om man fick det!! Jag skulle va överlycklig om jag så fick jobba som städare inne på IKEA, eller ja vad som helst - bara att jobba där vore en dröm!! Håller tummarna hårt, hårt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback