Resfeber??

Idag har jag packat o fixat med flytten inför sommaren, vart o kollat på förråd, sagt upp el o bredband...

Nu ikväll skulle jag ha tränat med Hellan, men hon va tvungen o plugga :( så pratade jag o lovisa om vi skulle gå o träna istället...men vi ändrade oss snabbt, orkade inte ta oss iväg till IKSU - så vi stannar hemma o äter nybakad sockerkaka o kollar på
Du är vad du äter  istället :)
Något som vi gjorde typ hela hösten , kollade på det programmet o åt samtidigt....o oftast åt vi inte något nyttigt heller...haha....men varför ändra på ett så trevligt koncept??

Imorrn kl 19 går flyget till sthlm, på måndag morron bär det av mot Grekland o Komotini :D O det lär ju va varmare där än här iaf.....*hoppas, hoppas*

Kommentarer
Postat av: Malin

Det gick jätte bra. Vi fick köra en Volvo C30.
Nu vill jag ha en sån,riktigt fin bil :)
Snart åker du, gud va härligt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback