Nämen va f-n!

Jag kom upp imorse och fick nästan en chock när jag kollade ut genom fönstret i köket....det SNÖADE!!!!!
Fan, fan, fan..jag som fortfarande hade vårfeelingen kvar i kroppen från söndagen i Gävle med strålande sol och smältande snö.....o här i Umeå var det också strålande sol i måndags...men nu, icke :(
Fast nu är det bara 3 dagar kvar här i kylan innan jag drar söderut.. :)
Sen, när jag återvänder hit i slutet på mars då kan väl ändå all snö va borta??

Det snöar fortfarande nu, o nu är klockan snart två....jag hoppas, hoppas, hoppas att jag får praktikplats i Uppsala så att det här blir den sista vintern jag spenderar här i norrland....sen flyr jag söderut - forever!! (O återvänder bara om jag någon gång känner att jag längtar efter snö...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback