Kärleksmail....

Öppnade nyss mailen o där fanns ett kärleksmail från min älskling....va väldigt längesen man fick ett sånt så det var mysigt...han hade skrivit så fina saker om oss så jag började gråta när jag läste det..

O ni som känner mig vet att det krävs mycket för att jag ska börja gråta!!
image130

Jag älskar dig så himla mycket Eric, finns ingenting jag längtar mer efter än att få bli klar med den här utbildningen så jag kan flytta ner till dig, skaffa en 3:a o två katter :)

Det finns ingen som får mitt hjärta att klappa som du, o ingen saknad är så svår som den efter dig när du inte är hos mig...

image131

Kommentarer
Postat av: Eric

Sött skägg! ;)

2008-02-03 @ 21:17:31
Postat av: Malin

Gulligt kort :)
Allt bra med dig?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback