Redan fredag...

Dagen började toppen - jag o min kusin Lina var o simmade på Fjärran Höjder. Som vanligt när vi ses så blir det mest att vi pratar tills våra käkar typ går ur led ;) Men det är så mycket samtalsämnen som ska hinna gås igenom liksom eftersom vi ses så sällan...
På måndag är min semester i Gävle slut...det känns lite vemodigt men ändå skönt att liksom komma ett steg närmare hösten o att allt kommer igång som vanligt igen!

Idag har min älskade Stella namnsdag, på måndag får jag äntligen komma o hämta henne - DET längtar jag verkligen till!!

Här är hon min lilla sötnos :)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Åh vad fin hon är! Vi kommer gärna och besöker dig/er i höst! Bara min bil blir fixad (trasig för 2a gången i sommar, suck). Vet inte riktigt hur man åker buss med bebis? Kanske går?! Iaf så kommer vi gärna! kramen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback