Äntligen!!

Ja, finally...har jag o Eric bokat en semestervecka nu i höst - det blev slutligen Cypern och Fig Tree Bay som blev destinationen. Ett FFF + hotell, med jättefint poolområde, nära stad o strand :)

Jag kan inte uttrycka med ord hur mycket jag längtar efter att få åka bort med min älskling, bara han o jag i en hel vecka! Bara sola, bada, äta god mat o mysa....den semester vi aldrig fick i somras när vi jobbade båda två...

Har hittat en kattvakt till Stella oxå, min sambo Lovisa ställde upp så fort jag frågade, o jag vet att Stella får det jättebra med henne :) och Sanna hjälper säkert till på ett hörn hon med, Stella har verkligen charmat in sig hos varenda människa hon mött den här senaste veckan - återstår att se om hon lyckas med katten Roy o hunden Kira oxå!




Kommentarer
Postat av: Angelica

Åh vad kul för er!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback