Sjuk o rastlös!!

image160

Ja shit, tänk att det fanns en bok om mig o min förkylning.... ;)
Jag orkar verkligen inte med att va sjuk nå mer nu! Vakade kl 5 imorse för att jag va så torr i halsen att man kunde likna den med en öken...hellan hade ju sovit över här sen vi kollade på film igår kväll, så nu imorse fick hon stå ut med snörvliga mig....ringde jobbet o sjukanmälde mig imorse oxå, kommer knappast att bli bättre till inatt, o jag vill ju inte stå där o hosta på hamburgarna

Nej jag vill bli av med den här jäkla Greklands-sjukan nu! Jag blir så rastlös när jag är sjuk...inte för att jag är sådär superaktiv annars...men när man är sjuk så blir det så påtagligt att man inte orkar göra så mycket mer än att ligga i soffan o snyta sig o kolla på repriser på tvn.

Ursh nu tycker jag väldigt synd om mig själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback