Kattutställning i Ume

Ja jag maria o lovisa tog oss iväg till kattutställning i söndags o där fanns det massor av sötnosar:

Dom här två Bengal kattungarna var ju bara så bedårande!


Maria hon var sugen på att skaffa en Siames kompis till hennes Ragdollkatt Roy
Och jag vill ju som bekant ha ett Brittisk korthår - så underbart söta, ser ut som små teddybjörnar tycker jag :)
  Dom här missarna såg ju ut att ha det mysigt...

Och den här Somalin Meja var omåttligt busig och lekte med det mesta som fanns i buren - mattan i botten med sina fransar var oooerhört spännande o likaså skynket på sidorna ;)

Och jag blev så himla sugen på att skaffa egen katt när jag va på utställningen så nu har jag typ nästan bestämt mig - i höst ska jag bli med katt! Och då blir det en sånhär:

En blå, brun eller lilamaskad birma ska jag ha....o Stella ska den heta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback