jag tror jag känner en slags hatkärlek till flygplatser...

Ja det är riktigt häpnadsväckande, men efter veckor av total saknad av solen så verkar den va här i norrland för att stanna (och nu kommer det säkert regna imorrn bara för att jag sa det)

Men det är iallafall sköönt att det äntligen har blivit vår även här i norra sverige :) Nu uppstår ett problem - jag har ingen vårjacka, det måste nästan inhandlas nu till helgen...eller nästa helg i Gävle.

Har ju vart hos älsklingen i sthlm i helgen, o fy va jobbigt det var att åka därifrån....jag började naturligtvis gråta men det gick inte att hålla tillbaka tårarna....nu har vi setts nästan, nästan varannan vecka i ett par månader, den här gången hade det gått tre veckor....men till nästa gång ska det eventuellt dröja hela 5 veckor!! Vi har vart ifrån varandra så länge en gång förut och det va inte kul....
Men iallafall, jag hatar att gråta in public o nu var jag på en flygplats....sen va jag tvungen att säga hejdå till eric för mitt flyg skulle snart gå...så jag gick hulkandes igenom säkerhetskontrollen o vakterna där stirrade på mig (dock med ömma ögon, jag antar att dom har sett ledsna människor förut, då de trots allt jobbar på en flygplats o där människor säger hejdå till någon dom tycker om varje dag) I alla fall så gick jag igenom där med mina halvt randiga kinder, varpå jag kände att jag verkligen behövde gå på toa...slängde en snabb blick på klockan, det va 10 min kvar tills flyget skulle gå - skulle jag hinna??

Jag verkligen sprang in på toa, gjorde det jag skulle, tvättade händerna så snabbt att jag knappt hann blinka, och sprang fram till gaten, varpå flygvärdinnan där säger: ja du behövde inte springa så snabbt, vi väntar på några till....

*morr* men jag hann med det där flyget iaf...det hade iof inte vart så tokigt att bli kvarglömd ;) Förutom att jag hade missat skolan då...ursh, har tenta på onsdag o såklart lite ångest över det...det blir en "rolig" helg känner jag, jobba på lördag o sen plugga, plugga, plugga på söndag o dom kommande dagarna till onsdag.

Men nästa helg blir förhoppningsvis roligare för då ska jag hem till Gävle - sista gången innan sommaren...

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

fem veckor går fort...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback