Äntligen!!

Ja nu äntligen va tentan i organisation, samverkan och ledarskap fixad - och förhoppningsvis också godkänd ;)
Det känns så himla skönt att det är över!

Nu ska jag om en timme gå iväg till NUS, där jag ska kliva på bussen, o sen ska jag bara sitta o njuta av min deckare i Mp3n....o bara chilla. Ikväll blir det restaurang med päronen, ska gå dit direkt från tåget, kanske träffa marre senare, eller imorrn eller på fredag :) O bex hoppas jag hinna träffa med..

Men framförallt ska jag bara ta det luuuungt .... det är lyx att va helledig när man är student - för det händer typ aldrig att man verkligen är helt ledig o inte har nått att läsa.
Nej det här blir en helg av njutning, så jag hoppas att jag har solen på min sida :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback