vardag igen då...

hmm...jag vet att jag längtade efter det här för en vecka sen: att få börja skolan...men hallå lärare - man behöver inte rivstarta! ursh jag är lite sur för att den här kursen började så intensivt...men jag vänjer mig väl, det tar tid att komma in i pluggtänket igen :)

igår hyrde jag o lovisa o maria (tjejerna jag bor med nu) bil..vi skulle åka runt o handla lite...men på väg till mariedal, norr om umeå, körde vi vilse...haha...helt plötsligt var vi liksom i ersboda, där marie bor, o det va lite väl långt norrut! men vi hittade tillbaka igen, o maria fick sina saker på jysk, lovisa sitt skrivbord o vi fick alla tre storhandla på ica maxi.

nu borde jag börja läsa egentligen...men jag vill så gärna få ordning på mitt rum, jag fattar helt plötsligt vilka problem jen hade att ta itu med saker i somras när hon hade massa grejer i lägenheten som hon liksom bara ville få ordning på...jag har samma problem nu...vill bara fixa till i mitt rum, o i köket, o i vardagsrummet...haha...o i badrumet! ja men egentligen hela lägenheten vill jag få i ordning...är det en bra ide att läsa, säg 1 timme, o sen kan man få fixa i en halvtimme?

jag ska nog prova det nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback