liquid brain...

Jag tror att min hjärna har smält av överansträngning och blivit flytande..från 9-15 satt vi i datasalen och stirrade på tabeller, beskrev tabeller, skrev enkätrapport och räknade ut chitvå värden...ja, typ det mesta man kan göra i Excel...men tillslut kunde jag inte tänka, hjärnan var helt utarbetad! Men nu är vi klara iaf o typ lediga imorrn, vi ska bara läsa vår granskningsgrupps arbete....

Mamsen ringde o väckte mig imorse 6.40...hörde liksom avlägset i drömmen jag drömde att telefonen ringde, så jag stapplade upp till skrivbordet och plockade upp mobilen...."Maya har fått en lillebror" var det första mamsen sa...o jag blev så himla glad, verkligen superglad för min kusins skull. Hon hade gått 12 dagar över tiden och var ju jättetrött, men så kom han lilla Emil :D O nu längtar jag bara hem så jag får gosa med honom, o träffa lilla Freja oxå...ja, jag tycker verkligen inte om att bo så långt borta från min familj och släkt just nu! Jag vill ju vara hemma i Gävle.....men om 1 månad åker jag hem o det ska bli jätteskönt, känner bara på mig redan nu att det blir ett späckat program..så många man vill hinna med o träffa..

Hösten har för övrigt kommit till Umeå och jag tycker att höstlöv är helt underbart vackra!!


153427-54



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback