fredagsångest??

idag hade vi grupparbete på schemat, så min grupp träffades på medicinska (biblioteket) vid 9....suck! imorrn ska jag iaf ha liite mer sovmorron, har inte fått det på en hel vecka...sen satt vi o skrev till halv tolv..o då tog jag o marie bussen till Teg, Katarina cyklade dit, vi skulle på Expo :)
Hur ska man förklara Expo? Typ som lagerhaus kanske? dom har kuddar, lite möbler, ljus, porslin, köksgrejer osv...jag köpte:
1 ljuslykta (of course ;)
beiga panelgardiner, till köket eller vardagsrummet (får se vart dom passar bäst)
2 blockljus
2 beiga handdukar (gud, va jag va inne på beige idag då...)
1 present till eric ...kan jag ju inte skriva här vad det är, han kan ju tjuvläsa!
1 ljusmanchett som passar till blockljus, med rimfrost på

ja det va nog allt :) egentligen var den här shoppingen bara uppvärmning inför onsdagen, då vi förmodligen kommer att åka till ikea i sundsvall -- det är studentsportardag på umeå universitet, så ingen får ha lektioner den dagen, o shopping är ju en viss form av sport inte sant??
sen tog vi bussen in till stan igen, åt på max, och jag fick ett tillfälle att berätta för Belinda att jag var "back in town" o kunde jobba igen..sen tog jag bussen tebax till universitetet, hämtade cykel o cyklade hem...nu sitter jag i soffan o kollar på tv...är så himla sjukt trött!! jag ska nog pallra mig iväg till ica o köpa lite godis...o sen bara bädda ner mig i soffan o ligga kvar där...

imorrn ska jag, Lovisa o Hellan ta en runda på stan...weiii!! jag har längtat efter alla umeåbutiker under sommaren - lagerhaus...den där indiska affärn (som inte är Indiska)...ja o alla andra som faktiskt oxå finns i gävle men som jag ändå har saknat!

Fast mest av allt längtar jag efter min älskling...det gör jag alltid på fredagar (därav min titel om fredagsångest) för när jag hör att marie o hennes daniel ska gå o bowla, eller bara ligga i soffan o kolla på en film så blir jag så avundsjuk!! jag vill ju oxå gå hem från skolan på fredag o veta att jag får tillbringa kvällen med min älskling!!
men nästa helg får jag va hela 3 dagar med eric :) då ska vi plocka svamp på fredagen, o därför måste jag köpa stövlar imorrn, o sen...jaa..vi har inte planerat något speciellt för resten av helgen, eller joo, vi ska till ikea på lördagen..haha...ikea igen, men det är för att eric ska köpa en ny skrivbordsstol o kakel...o jag säger ju inte nej om han vill åka till ikea ;)

förresten så vill jag ha en ny cykel:
 den kostar bara 2995 kr just nu o jag bara ser mig själv cykla på den med ett leende på läpparna o med väskan snyggt placerad i korgen på styret, istället för klumpigt placerad vid sidan om, som jag har nu....fick ett brev från IF att jag skulle få pengar från dom för sveda o värk, o för förlorad arbetsinkomst osv...så egentligen skulle jag kunna köpa cykeln, men samtidigt vill jag ju spara pengar till min o erics resa i höst.....åhh...ångest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback