Det finns en Gud

ja, eller så har ngn tröttnat på mitt tjat om att  inte finns här i Umeå men i Gävle... :) och helt enkelt ringt till Ica Maxi o bönat o bett dom att ta in dom här förbannade glassarna, för att få slut på mitt tjat...

Idag fick jag och Maria för oss att vi skulle cykla till Ica Maxi o handla, och precis när jag nästan var klar, jag stod vid drickan och plockade ut 3 Ramlösa som jag skulle ha, så ringde min lillebror. Han och Malin satt i bilen på väg från Lager 157 i dalarna och samtidigt som han rabblade upp allt som han hade köpt gick jag mot glassdisken.
Jag höll verkligen på att ramla omkull när jag såg dom: Ben & Jerrys färgglada glassförpackningar snyggt uppradade i en stående frysbox!!! Jag fick skärpa mig för att inte skrika av glädje...stackars lillebror, jag gormade ett litet "JAAAA" i hans öra istället ;)
 När Maria sen hittade mig, stod jag och bara tittade på frysboxen...och det var riktigt svårt att bara välja 1 sort att köpa med mig hem....tillslut fick   den här glassen, peace of cake en chans, eller vad sägs om Jordgubbs-cheesecake glass fylld med massor av jordgubbar och ett virrvar av krossade kakor - mums!

Nu finns det bara 2 saker kvar här som jag saknar i umeå...
1. IKEA
2. Min älskling

Undrar vem av dom som kommer hit först ??




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback