Paus i ångesten....

Ursh jag har verkligen ångest den här veckan....vi har haft ett grupparbete att göra - men nu är det klart, sen har vi haft ett annat grupparbete att opponera på...men idag gjordes det också klart, o allt det här är till på fredag kan jag lägga till....en annan sak som ska in till på fredag är ett utvärderings PM....puh!! Jag börjar undra om jag någonsin ska få andas ut....och som det inte var nog så har vi tenta nu precis om en vecka *dubbelångest* man hinner inte börja plugga förrens på fredag eftermiddag för vi har haft så himla mkt annat den här veckan
Men det ska minsann lärarna få höra på utvärderingen...ojojoj...jag kommer att utdela många hårda ord och ge dom ansvaret för mina sömnproblem och min magvärk!!

Allt jag vill just nu är att ligga på en strand på ngn av Kanarieöarna...o pussas med min älskling, men det bästa av allt är att om just 2 veckor...då kanske jag ligger där!!

   image75<---- Där i vattnet ska jag ligga o plaska :)

Kommentarer
Postat av: Linda

ska du till kanarie öarna? =)
när då , jag funderar på å åka dit jag me, över nyår. =)

2007-11-02 @ 22:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback