Crappy day

Ursh, jag har verkligen haft en skitdag idag...eller ja, iaf till en början...
det började när jag tittade ut genom fönstret innan jag skulle cykla iväg till skolan: jaha, grått o tråkigt. men då kan ju lite musik pigga upp cykelturen? nehejdu....för när jag kom ner (och redan var lite sen) så upptäckte jag att
mp3ns batteri var slut......okej en cykeltur i tystnad då kanske kan va skönt? nej, för då kommer det en tjej på en crapcykel bakom mig, en cykel som gnisslar o tjuter o skramlar o...jaa, är allt annat än tyst!
sen har internetkrånglet fortsatt - och jag har ringt minst 3 ggr till kommunicera o pratat med 3 lika oförstående killar...*dubbelsuck* det fungerar fortfarande inte by the way, tekniker ska komma imorrn....ja o sen funkar inte min skrivare, den skriver ut randigt....måste köpa ny svart patron.....nej alltså när jag kom till boxingen idag var jag verkligen urless på livet!! jag förvarnade hellan....men faktiskt, faktiskt så lämnade jag boxningssalen med ett leende på läpparna!!
tänk att lite sparkar o slag kunde lätta upp mitt sinne.....jag kunde helst plötsligt tänka:

äh- det fixar sig!!

Boxing is magic!! O tack hells, för att du stod ut med mina arga slag o sparkar, jag är glad så himla glad att du kom in här i umeå och bor här nu :) kram till dig!
image68

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback