Jag har fått en blender!!! :D :D :D

Idag fick jag en avi från posten, där det stod att jag hade ett paket att hämta från Elgiganten....genast blev jag ganska fundersam, jag har ju inte beställt ngt därifrån? Eller jo, ett sims spel men det var ju en månad sedan o det spelet har jag sedan fått. Dessutom stod det att paketet vägde 4 kilo...hmmmm. Men jag tänkte att det är väl lika bra att hämta ut det redan idag iaf....pratade med min älskling på vägen till posten, han trodde att det var min mamsen som hade beställt ngt...nää sa jag, inte ngt som väger 4 kilo!! Iaf väl där skrev jag under avin o killen hämtade ett stort, stort paket till mig.
"är det där mitt" pep jag, (och funderade som bäst på hur jag skulle få hem det på cykeln)
"jo, det är ditt " fick jag till svar
jag fick ställa det stora paketet på pakethållaren på cykeln o snabbt promenera hem, för jag var ju så nyfiken på vad det kunde vara att jag egentligen hade kunnat ställa mig inne på postutlämningen o rivit upp paketet! Väl hemma i hallen slet jag upp det o fick syn på.....

- En blender!!! Min älskling som har gett mig små hintar om att jag skulle få en blender, för jag har gått o beundrat dom varenda gång vi har vart inne på duka o cervera...men samtidigt "råkade försäga sig" igår kväll när vi pratade i telefon om att han hade skickat en film till mig....han är nästan för bra på att ljuga den mannen....

Iaf så blev jag ju så glad att jag genast måste dela med mig av denna glädje här på bloggen! Nu kan jag ju göra smoothies, o margaritas med krossad is...jihoooo!! Tyvärr kan jag inte supa idag, måste fortsätta plugga inför tentan på onsdag, men på torsdag hells - då blir det frozen margarithas här på geografigränd, jag ska ladda med massor av is o tequila, är du med på det hells? vi super ner våra tentasorger med tequila, på äkta studentvis!!

 Och ur den större kartongen, den undre - drog jag en mindre kartong...innehållande:  En klarröd, superdupersnygg OBH Nordica Chili blender :)
         

Och till min älskling, som sitter ensam nere i sthlm: hoppas du känner dom 70 milen ner till hufvudstaden hur mycket mitt hjärta bultar - bara för dig!!

                                   image80


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback