vuxentest

Surfade in en snabbis på aftonbladet.se o hittade det här testet: www.vuxenpoang.com
 Och här är mitt resultat:

Din vuxenpoäng är: 16.4


Din ålder borde vara 30 enligt Sveriges Vuxenpoängsstyrelse

Ojdå, ditt test visar att du måste tagga ner lite. Du är lite för mogen för din ålder. Kanske dags att sluta använda ICA-kortet eller sälja bilen? eller varför inte beställa en resa till Kos?

 
Tips på saker att göra för att få mindre poäng
  • Börja drick öl.
  • Åk till Hulsfred, dvs festivalen, inte staden.
  • Flytta ihop med några kompisar.
  • Ge dina krukväxter till grannen.
  • Sälj din bil, det är omiljövänligt.
Hmm...jag som bodde med några kompisar sist jag kollade....o jag har ju precis lärt mig att dricka öl,o varför ska man inte få använda sitt ICA-kort? Bonuspoäng är ju det bästa man kan få ;)

På schemat i övrigt idag: läsa,läsa, o läsa dom 4 återstående kapitlen i ekonomiboken samt försöka förmå mig själv att börja läsa frågorna till hemtentan så att jag inte får panik sen när jag måste börja imorrn, sen bodypump kl 17 o tvätta senare ikväll eftersom min tvättkorg drabbats av översvämning...men kanske ska man sitta på balkongen o njuta av solen en stund först...hmmm..

Kommentarer
Postat av: hells

jag fick 15,1 och jag är 27,6 år...jag förstår inte, jag trodde att jag var ganska oansvarig och så bor jag ju "med mamma och pappa". jag ska nog konstruera ett bättre sånt där test..

Postat av: Buppie

Gjorde ett sånt där test för ett tag sen... Jag skulle vara typ 40år!! *jösses* Fast... jag ser det väl inte som nån nackdel egentligen...

2007-07-15 @ 07:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback