picnic i Hagaparken me älsklingen

153427-35 Alltså är det inte helt sjukt vackert? Jag har sagt det förut och jag säger det igen - en av dom anledningarna till att man orkar stanna kvar i det här landet är för att det är så himla fint när allt vaknar till liv på våren efter en lång o kall vinter! Jag blir helt euroforisk när jag ser att träden o gräset blir grönt o att blommorna börjar komma fram....

Jag o eric va alltså på picnic i Hagaparken på lördagen, tyvärr så var inte riktigt vädergudarna på vår sida så om jag ser dom så ska dom få sig en omgång! :) Men vi hittade en liten plätt där solen sken ett tag iaf

           
 picnicmaten                   hagaslott med ett brudpar i högerkant!


          
 jag o älsklingen            nått kinesiskt tempel       blommor som erics pappa fick av mig på 50 års- dan

Ja, men vi picnicade där på gräsmattan vid hagaslott o sen tog vi en promenad i parken, mkt mkt fint vare o massor av joggare stötte vi på..dagen avslutades med en kväll i soffan, brukligt efter allt motionerande ;)        
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback