när började tiden gå så fort?

ja jisses....jag insåg precis, när jag satt här vid datorn och tittade ner i det där lilla fönstret där man ser vad klockan är, och när man för markören över så ser man ju vilket datum det är - att det är 29 maj idag..!

alltså hallå, har jag vandrat runt i vakum hela maj för det känns som jag har missat ngt...liksom 29 maj, jag tyckte ju nyss att det var typ februari...eller iaf början på april för det var då snön försvann..och det var då som man kände att hoppet  - om att sommaren någon gång även skulle nå umeå - började spira.

jag blir ibland rädd när tiden går såhär fort..eller snarare livrädd, att jag ska vakna upp o va 50 år o rynkig o inte fatta vad som har hänt mig från 22 år till 50 :O

i helgen gick tiden fort men det var nog för att jag jobbade. kan dock inte för mitt liv fatta hur man kan bli så full att man
1. kissar i hissen inne på MAX eller
2. kommer på tanken att man ska kissa i MAX personalrum
anledningen till att man gör dom här ovanstående gärningarna skulle jag gärna vilja ha svar på....o det ville nog robert (min nattchef på max) oxå ha reda på när han hittade personerna som utförde detta!
men ojoj...mycket ska man se innan man dör (som gamla människor brukar säga)

måste oxå berätta om min punka - ja det var ju brännbollsyran här i helgen så när jag cyklade hem vid femtiden på lördag morron cyklade jag över glas och fick punka på bakdäcket...grr..morr...får jag tag i dom som kastade glasbiten som fastnade i bakdäcket så kommer jag med all sannolikhet att strypa personen...så tur för den/dom att det å andra sidan aldrig kommer att hända!
jag grämde mig i flera timmar, hur jag skulle lyckas laga punkan...o för att göra en lång historia kort så tog det typ hela lördagen men jag klarade det iaf :D *superstolt*

söndagen gick åt att hjälpa bea att flytta sina grejor till ett förråd ett kvarter bort där hon ska ha sina grejor nu i ett år medans hon är ute o reser...ja hon överger mig min sambo, det känns lite tråkigt...
ja sen nu inatt (måndag till tisdag) jobbade jag inatt igen, men bara till halv ett denna gång, men sen är det slut på jobb - nu MÅSTE jag verkligen börja packa...eller åtminstone fundera ut vad jag ska packa...

men först ska jag gå på mitt sista spinningpass innan sommaren ikväll..o sen njuta av ett avsnitt av desperate housewives...o sen prata med min sötnos...o sen sova

o sen imorron ska jag fortsätta bekymra mig över att ännu en dag har gått..o att jag tyvärr inte kan stanna tiden..

Kommentarer
Postat av: hells

hej supergirl, vilken dag var det du kommer hem nu igen? ska du ringa mig då eh? =) glöm ej bort!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback