myshelg

Japp...nu har jag haft min myshelg med eric på ett tag....nu kommer det dröja ca 4 veckor tills vi ses igen och det suuuger!

Men låt mig berätta om det trevliga vi gjorde i helgen först :)
I fredags kom eric hit...kl 22 landade planet o jag gick o mötte honom vid bushållplatsen, eller jag hann inte så långt för han glömde messa, så vi möttes typ halvvägs ist. Sen gick vi hem till mig o åt tacos som jag hade fixat...mmm..tacos är så himla gott, speciellt guacamolen! Efter det stupade vi skittrötta i säng...
Lördagen då, så gick vi upp, åt lite lunch...o sen tog vi en prommis ner på stan för vi skulle förbi systemet o köpa en flaska vin som vi skulle smuggla upp på hotellrummet, ja o jag skulle in på max för o höra när personalfesten skulle va nu på torsdag. Allt det där fixade vi snabbt o sen checkade vi in...jisses vilket fint hotell vi fick bo på...o på 12:e våningen dessutom! Man kunde se heeela umeå o ända bort till fjällen :) O vi hade badkar ...så vi tog oss ett långt, mysigt bad...men sen var det hockey på tvn som eric ville se...till slut fick jag bort honom från tvn eftersom jag hade lovat bjuda honom på restaurang, så vi tog oss ut på stan o hittade efter en stund en mysig "engelsk- inspirerad" pub där vi kunde äta god mat o eric kunde kolla på hockeyn (fan vad jag hatar hockey)
men vi hade mysigt iaf...o istället för att äta dyr efterrätt där på puben kom jag på att vi kunde snedda förbi donken påväg till hotellet o köpa lite a la carte efterrrätt( för er som inte fattar vad jag menar så kan jag berätta att det menas att man köper flera sorter) ja så vi köpte citruspaj, glass, chili cheese (ja, jag vet det är ingen efterrätt!) o donut, smaskens!
Ja sen gick vi tebaka till hotellet o kollade klart på hockeyn o sen på den där j-a festivalen....och jag säger j-a bara för att östsstaterna nog har ingått ngn pakt.....*morr* det värsta är att jag blir lika arg varje år dom vinner (förutom förra året då) o då säger jag att jag inte ska kolla nästa år, men jag kommer inte ifrån det, jag kollar ändå!

anyhow...sen somnade vi gott i hotellakanen, är det ingen annan än jag som tycker dom är helt underbara, dom lakanen? frukostbuffe vare sen idag på morronen...supergott..o sen hem igen till mig åsså åkte eric redan vid halv 3....så himla kort helg...men vad ska man göra, han måste ju tebax till jobbet imorrn och jag har skola...nej jag är så himla trött på att va häruppe just nu! vill bara hem till gävle...o åtmindstone va lite närmare eric. 

det suger verkligen att bo här just nu...o jag vet inte hur man väljer....- väljer man att gå den utbildningen man verkligen, verkligen vill o brinner för, o bor så här himla långt ifrån sin pojkvän istället? vissa dagar känns det så himla lätt att bo här, jag kan ju bara ta flyget ner till honom, tills pengarna tar slut iaf :P

nej- ibland fattar jag verkligen inte hur jag prioriterar....jag menar tänk om jag förstör allt mellan oss genom att bo här- och vad ska jag då med den här socionomutbildningen till?! är bara så himla less just nu...fasen att man inte kan se in i framtiden o se om det är någon vits med allt dethär.... 

Kommentarer
Postat av: becky

Bejbi, jag förstår hur det känns.
vissa dagar fattar man inte varför man gör allt, man undrar liksom om det är värt det.
jag kan bara tänka mig hur det känns för dig där uppe när jag ibland får världens panik när jag egentligen inte bor långt hemifrån alls!
men älskling det låter som att ni hade en toppenhelg iaf och jag menar ni har ju fått det att fungera och hålla nu ju, det ordnar sig nog ska du se..
saknar dig massor gumman men snart så syns vi i gävle ;D
Puss på dig
/Becky


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback